امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه های امروز نماز جمعه سخنان مهم و قابل تأملی در مورد وضعیت بد و حساس کنونی اقتصادی کشور و عملکرد دستگاه ها و ارگان ها و افراد در این وضعیت ایراد کرد.
کد خبر: ۶۲۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 29 June 2018

آیت الله لطف الله دژکام گفت:مردم در مسائل و اعتراضات اقتصادی مراقب منافقان و معاندان باشند.

وی افزود: برای مسائل اقتصادی باید توجه داشته باشیم که مومن در برابر مشکلات اقتصادی یک جور برخورد می‌کند منافق یک جور دیگری، امروز عرصه بر مردم تنگ است، مؤمن می‌گوید اگر من می‌توانم کمکی می‌کنم، منافق می‌گوید به این‌ها کمک ندهید تا دست از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی بردارند، از این‌ها حمایت نکنید تا دست از حمایت از رهبر بردارند اما کور خوانده‌اند زیرا مؤمنی که عشق اهل بیت(ع) در دلش است هیچ‌وقت خدا و اسلام و اهل بیت(ع) و نظام اسلامی را با مسائل مالی دنیا عوض نمی‌کند.

به گزارش تابناک فارس:امام جمعه شیراز گفت:بانک ها ربه پول و جریمه دیرکرد را از کسانی که مبالغ ناچیزی وام گرفته اند را می گیرند و زمین گیر و بدبختش می کنند اما معلوم نیست این حجم عجیب و غریب قاچاق که شنیده ام در فارس به 15 هزار میلیارد تومان می رسد از کجا می آید؟حال باید پرسید این عملکرد مومنانه است یا منافقانه؟

دژکام افزود:داشتن ظاهری مذهبی دلیلی بر مومن بودن نیست، عده ای قیامت و حساب و کتاب را قبول دارند و مراقب رفتار خود هستند اما برخی مسلمانی را تنها در ظاهر می دانند در حالیکه در باطن ایمان ندارند؛ ایمان واقعی باید در ظاهر نمایان و در قلب متجلی باشد.

وی گفت:برخی امروز مسلمانند چون مسلمانی می ارزد و برایشان نفع دارد.

وی از مقامات قضایی که در مقابل بی انصافی و ظلم بانک ها به تولیدکنندگان ایستادگی می کنند تشکر کرد و گفت تعطیلی کارخانه یا کارگاهی که عامل اشتغال چندین نفر هستند بی انصافی است.

وی گفت:عدالتی که سوسیالیت ها و لیبرال ها مدعیش هستند در جامعه حضور دارد اما عدالتی که ما میخواهیم نه از بعد نظری و نه از بعد عملی وجود ندارد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
عجب کشفی کردید !!!!!.......40 سال است پولشویی وکثافت کاری .دزدی ..ربا خواری ..همه انها در بانک اتقاف می افتد .........ما قبلا کشف کرده بودیم .اما مسلمانمان با ادعا جلوی ابراز این حرفها را گرفتند .گفتند مسلمان یعنی دزد و..ربا خوار ..ظالم ...حق خور ....ولی ...در صف نماز جماعت ...نفر اول
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار